Ordensregler

Alle, der færdes på Langsøskolen, skal være med til at gøre skolen til en god arbejdsplads, hvor det er rart at være.

Som elev

• skal du i timerne medvirke til et godt arbejdsmiljø, så alle kan få størst muligt udbytte af undervisningen.
  • skal du i frikvartererne vise hensyn og ansvar, så alle kan færdes trygt.

Husk at

• hvis du i frikvarteret opholder dig indendørs, forudsætter det en stille og rolig optræden.
  • "den lille skolegård" er forbeholdt 0. - 3. klasse. og legepladserne omkring inklusionsklasse-bygningerne er forbeholdt inklusionseleverne.
  • du må forlade skolen når skoledagen er slut men ikke før uden tilladelse.
  • rygning er ikke længere tilladt for elever på skolens område.
  • hvis du kommer til at ødelægge noget på skolen, skal meddeles hurtigst muligt til din klasselærer eller kontoret, hvorefter der tages stilling til evt. erstatningskrav.
  • du må ikke medbringe ting i skolen, der kan være til fare for dig selv eller andre.