Lokale moduler

SFO

Vi lukker op for vores morgenmodul kl. 6.30 til undervisningen begynder kl. 8.15
Eftermiddagsmodulerne begynder når undervisningen slutter og frem til kl. 17.00, fredag til kl. 16.00
Når man har købt en heldagsmodul, har forældrene betalt for at børnene kan komme både morgen og eftermiddag.
I sommerferien tilbydes fælles kommunal feriepasning i uge 28-29-30. Hvis man kun har et morgenmodul, skal man tilkøbe et eftermiddagsmodul for kunne få passet sit barn hele dagen i ferien.

KLUB
Vi har et lille klubmodul (250 timer årligt) og et stort klubmodul (480 timer årligt).

Klubben har åbnet fra undervisningens ophør til 17.30. Fredag har klubben lukket.

I sommerferieperioden - uge 28-29-30 - er det ikke muligt at få passet klubbørn. Se i øvrigt Fritidsdelsens retningslinjer for pasning i undervisningsdelens ferier.

Retningslinjer for brug af fritidsdelens i skolens ferier

For SFO børn gælder

• Børn med heldagsmodul alle dage fra 6.30 - 17 og fredag kl. 16.
  • Bør med eftermiddagsmodul alle dage fra 7.30 - 17 og fredag kl 16.
  • Børn med morgenmodul alle dage fra 6.30  - 8.15.

For klubmedlemmer gælder

• For medlemmer med lille modul og medlemmer fra 5. og 6. kl. er der lukket i alle ferier.
  • 4. kl. stor modul + morgenmodul: 6.30 - 17.00 man - tors, fredag kl - 16.00 aller ferier, undtaget er den fælles kommunale pasning.
  • 4. kl. stort modul: 10.00 - 14.00 alle dage i uge 31 og 32 - alle andre ferier er lukket.
  • Klubmedlemmer fra 4. k. skal tilmeldes, for at benytte SFO i ferier.
  • Vær opmærksom på, at skolebussen ikke kører i skolens ferier.

Udmeldelse

Udmeldelse af SFO/Klub sker ikke automatisk ved skoleskift til anden folkeskole, privatskole eller skole i anden kommune. Dette skal du gøre digitalt gennem Silkeborg Kommunes selvbetjeningsløsning silkeborg.dk/Borger/Boern-skole-og-familie/Skoler-SFO-og-klub/SFO-og-klub